Chicago på annourlunda vis

Och jag vann! Jag har visst både tur i kärlek och spel ikväll.

Det var en lite trött men gosig kille som kom hit efter hockeyn. Myspys i soffan, hämtpizza - som han fick mig att gå ner och handla - och kortspel summerar denna lördagskväll. Det var mysigt att ses igen, då det är 8 dagar sen senast. Någon, och då inte jag, lyckades gå och få en släng av influensan. Men man kan inte rå för när man blir sjuk, så det var inget att hänga läpp över. Sånt som händer.

Annars har dagen varit rätt slapp. Jag somnade över min bok på balkongen i solen som en annan katt. Så det blev inte mycket pluggande gjort i solskenet. Men det ska visst bli fint väder imorgon också, så jag ska göra ett nytt försök då. Annars är det mest bara att nöta uträkningar som gäller nu samt göra klart sista projektarbetet. Målet att få det klart imorgon, faller nog men det är ingen fara. Sen blir det bara att plugga inför provet som gäller.

Nu har älsklingen åkt hem, så jag ska se om det går någon sevärd film på tv. Får se hur lång tid det tar innan jag somnar. Sitter och smuttar på en liten Jäger nu, så det kan nog bli rätt snart jag sluter mina blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0