Denna lördag

En slapp, skön lördag har det varit. Jag har pluggat och försökt få ordning på antalet pallar, centimetrar och kostnaden för det hela, och det gick nog riktigt bra. Ska kolla igenom det imorgon igen med fräscha ögon och pigg hjärna innan jag skickar in det. Sen är det bara de sista två uppgifterna kvar innan det är dags att boka tid för provet i slutet av april.

Kvällen hemma hos mamma igår var mysig. Hon uppskattade sushin som jag hade köpt med mig. Sen visade hon gamla filmer från längesen som hon lämnat in och fått överförda på dvd. Fanns en liten film från min första jul bland dem. Jätteskoj att se! Och när mamma och mormor sparkar boll med brorsan ute i stugan. Och på äldsta kusinen fanns det också film. Och på brorsan när han inte får ordning på trehjulingen och blir ledsen. Och mycket mera. En mycket lyckad kväll med mamma med andra ord.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ägna resten av kvällen åt, men jag kan ju alltid vika tvätten jag tvättade igår. Tillhör ju mina älsklingssysslor, så det är säkert snart gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0