Denna söndag

Idag har jag följt med mamma på lägenhetsvisning, storhandlat med mamma som sällskap och hämtat ut mammas födelsedagspresent. (Mycket mamma i den meningen, men jag tycker om min mamma, så det så.) Och ja, mamma var med när jag hämtade ut presenten, fast hon har ingen som helst aning om vad som var i paketet eller vad det innehöll. Nu ska jag bara komma ihåg att jag köpt denna när hon fyller år sen i mitten av juli. Jag och mitt minne är inte alltid överens om vad som är viktigt att minnas.

Kvällen innehöll ett läbbigt svettigt spinnpass, men det var gött efteråt.

Sen har jag påbörjat de två sista inlämningsuppgifterna idag först. Men nu är i alla fall allt färdigläst i boken. Nu ska vi bara omvandla denna kunskap till något läsbart för läraren att ge mig bra betyg på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0