Fler än jag har taskigt minne

Så var sista arbetet inlämnat i Logistik A, kursen jag läser just nu. Provet skriver jag i början av maj. Idag tänker jag inte röra boken mera, utan bara ta det lugnt. Något säger mig att jag kommer att sitta och titta på SM-final 4 i slutspelet i hockey. Hittills har väl finalserien inte bjudit på så mycket fart och fläkt mer än stundtals. Kan inte påstå att jag hejar på något av lagen, men jag har lite svårt att låta bli att kolla. Har väl lite hockeyabstinens antar jag.

Solen har visat sig till och från under dagen. Och sena förmiddagen tillbringades på ett fik i stan med killen. Mysigt! Vi bestämde att vi skulle ses nu ikväll, men han har visst lika taskigt minne som jag har ibland. Men vi ska ses imorgon istället, vilket funkar lika bra det.

Nu ska jag ringa mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0