Hipp hipp hurra!

För världens bästa mamma som fyller år idag. Hon har bestämt att vi ska äta ute på resturang ikväll, så det är bäst att man gör sig lika fin som alltid. Inser att jag måste stryka en skjorta, men det blir nog bra. Ja, det blir skjorta till byxorna, för vädret är inte det bästa. Lätt regnsjukt och små grått, och så kommer det rejäla vindpustar emellanåt. Vi kommer förvisso att sitta antingen på inglasad veranda eller inomhus, men jag ska gå dit och hem också. Så förtjust är jag inte i att frysa. Och vädret lockar som sagt inte till sommarklädsel direkt. Vi kommer att gå till en av mina favoritresturanger. En Italienare & En Grek heter den. Det ska bli jättegott!

Nej, dags att röra på sig, så man blir klar i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0