Inte mycket kvar nu

Imorgon anländer mitt nya, fina badkar och på fredag ska allt kopplas in om det går enligt planerna. Imorgon ska killarna från Citygolv tvätta rent väggarna från överbliven fogmassa och sen sätta upp mina nya skåp och så på väggarna. Jag riktigt önskar att det ska bli fredag NU! Men det blir det inte, så jag får lydigt och tålmodigt vänta. Men under tiden bjuder jag på bilder som jag tog när jag sprang förbi hemma under dagen idag.


Dag 7 Duschhörnan och resten av golvet och fodväggen har fogmassa över sig som ska torka. Tur att man vet att resultatet kommer att se mycket bättre ut när de torkade resterna är borttvättade



Annars har jag lidit av huvudvärk sen jag vaknade i eftermiddags. Varken lunch, frisk luft eller vila verkade hjälpa. Sen frågade jag mamma efter tablett. Det fanns en hel ask med 1 grams-Alvedon kvar sen pappa var sjuk en gång. Jag tog en halv och vilade en timme till i min säng och tittade på en film, då jag inte kunde somna. Nu verkar huvudvärken ha gett med sig. När jag frågade mamma efter en tablett, stod hon och vispade ihop sockerkakssmet. Så medan jag väntade på att Alvedonen skulle börja verka, så fick jag "slicka" bunken. Me happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0