Nytt år, nya tag

Ja nytt år har det varit i snart tre månader. Suget att dela med sig börjar så sakta komma tillbaka, så vi gör ett försök.

Året har börjat bra med stabila förhållanden på alla kanter och ro i livet. Jobbet är väl egentligen den stora orospunkten just nu, men det ger sig nog snart det med.

HV71 har ur slutspelet i hockey, men det är bara att gå vidare. Inatt blir det NHL på datorn istället. Detroit har långt ifrån spelat klart denna säsong, så jag förkovrar mig i det istället.

Idag är jag ledig från jobbet och tar det bara lugnt. Borde ta tag i märkningen av sladdarna på förstärkaren, men lat som jag är, väntar jag någon timme till. Har det ganska bra i soffan måste jag säga.

I övrigt ska det första av tre spinpass avverkas ikväll. Hade som vanligt spining igår Och så är det även skivstångspass på fredag som gäller.Så det blir en massa träning på åtta dagar. Bara att svettas och njuta.

Ha en bra måndag vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Åh vad kul att du är tillbaka på bloggen!! Kram

2011-03-21 @ 16:05:05
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/
Postat av: Sarah

Snygg blogg<3

2011-03-22 @ 08:56:48
URL: http://sarahandersen.blogg.se/
Postat av: Susanne A

Malin: Ja, nu är jag tillbaka :) Kramizar



Sarah: Tack så mycket :)

2011-03-22 @ 19:17:44
Postat av: nilla

heja:)

2011-03-24 @ 10:40:03
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0