Så var det dags igen

Förra året pluggade jag Inköp och varuhantering. Denna termin blir det Logistik A och sedan förhoppningsvis även B-kursen. Började igår på A-kursen och har varit duktig och läst hälften av kapitlerna som ingår i den kursen idag. Nu har jag dock gett mig för dagen, men imorgon blir det att läsa vidare. Sen har jag bara två inlämningsuppgifter och två projekt att lämna in innan provet den 12 april. Fast jag har två veckor på mig att skriva provet fr o m provdatumet. Det är schysst, men jag antar att det är ett måste för en distansutbildning då många läser samtidigt som de jobbar.

Dagen har i övrigt varit solig och varm, men promenaden blev kort. Det blåste lite och så blev jag själv på promenaden. Men det var skönt i solen. Nästa gång fr jag packa ner en termos och lite kakor i en ryggsäck och ta med kameran. Vandrar man bort mot Vattenledningsparken här inne i centrala Jönköping, så finns det mycket stora grönområden att tillbringa sin tid på.

Nu ska jag slöa lite i soffan framför Simpsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0