HIT som alla torsdagar

Idag var det äntligen dags att värda ett HIT-pass igen. Märktes lite i uthålligheten att man varit borta två veckor. Men det var bara att bita ihop och kämpa. Vi avslutade passet med Jägaren + upphopp. Först 10 upphopp, sen Jägaren i 2 minuter och så samma sak en gång till och så avslutade vi med 10 upphopp. Första vändan orkade jag nästan sitta i Jägaren i ca 90 sekunder. Sen var jag tvungen att resa mig upp lite snabbt för att sen sätta mig i position igen. Andra vändan gick inte alls lika bra. Men övning ger färdighet.

Nu ska jag äta blodpudding med en massa bacon. Mumma! Fast jag saknar att inte ha mammas äppelmos till, men det ska nog kunna bli ändring på det till i höst igen. Hoppas......

Kommentarer
Postat av: Hanna

Blodpudding med bacon, det var... hmm... en ovanlig kombination ;-)

2012-06-08 @ 18:18:39
URL: http://mshanna.blogg.se/
Postat av: Susanne A

Ha ha haaa.... Måste du testa Hanna :)

2012-06-09 @ 01:55:51
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0