Hockey är bra för nerverna?

Ja, inte vet jag om det är det eller inte. Men jag har haft nerverna utanpå huden och en puls på minst 200 här hemma i soffan medan jag följa matchen Färjestad - HV71 på tv4 iklädd finaste matchtröjan. Oj, oj, oj..... Vilken match! Kanske inte den snyggaste hockeyn jag sett, men vilken kämparmatch. Men HV vann till slut med 5 - 3. Sådan underbar känsla i kroppen nu när matchen är över. Denna seger för HV gjorde att de knappade in på Färjestad i matcher och att det nu står 2 - 2 i en serie i bäst av 7 matcher. På måndag är det retur i Jönköping.

Och mina grannar har nog inte tvekat en sekund om vad det är jag har tittat på de senaste 3 timmarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0