Världens underbaraste människor

De finns på F&S Jönköping. Det är ingen nyhet för mig att jag varje måndag värdar Skivstång/Spin på F&S. Det har jag gjort hela terminen. Men i min glädjeyra över att det blev vinst för HV71 i både torsdags och sen i lördags har fått mig att totalt glömma bort att passet på F&S och kvartsfinal 5 totalt krockar på måndag. Jag borde fixat en ersättare redan på fredag då det stod klart att oavsett lördagens matchresultat, så skulle det bli match i Jönköping även på måndag. Men jag kom på det imorse när jag kröp ner i sängen efter jobbet. Mycket smart Susanne, mycket smart! Så vid 12-snåret väckte jag mig själv och satte mig för att fixa en ersättare. Och vid andra samtalet var det fixat. Me happy!

Så nu vet ni:
Världens underbaraste människor är spinvärdar på F&S Jönköping

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det är viktigt det där, hockey är viktigare än allt. Får se om mitt hjärta orkar att titta på matchen ikväll, att ha maxpuls varannan dag är inte bra för en känner jag.

2012-03-19 @ 14:06:22
URL: http://mshanna.blogg.se/
Postat av: Susanne A

Hanna: Nej, maxpuls varannan dag är tufft för hjärta och själ. Men jag lär vara pigg på jobbet inatt ^^

2012-03-19 @ 16:06:11
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0