Hyfsat produktiv

Idag fick jag för mig att äta lunch nere på stan. Och sen ringde jag mamma, och hon hängde på. Vi åt buffé på en av stans thaiställen. Gott var det :) Sen blev det lite shopping. Resultatet av shoppingen för min del blev: Ett lasersvärd till brorsans minsting som fyller 4 år idag och firas på lördag, ett par mysbyxor till mig, rengöringsgrejer till mitt massagebadkar och vaxolja till mat- och vardagsrumsborden. Börjar bli dags att olja in dem igen.

Gott att jag har haft något att göra under ett par timmar idag. Jag är inge bra på att vänta på besked. Jag kollar min mail minst en gång i timmen. Avslaget kommer nämligen på mailen och har man gått vidare ringer dom upp för att boka in en intervjutid. Sen vet jag att egentligen kommer jag inget att veta förrän tidigast imorgon. Det var ju inte ens ett dygn sen jag var på uttagningen. Jag blir otålig av denna väntan, inte bra för min lilla själ.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Japp det är jag och min pappa... Tog kort på några utav korten från fotoalbumet innan dem åkte ned i källarn med massa andra saker som var pappas ...

Vissa dagar är jäkligt jobbiga kan jag säga

2012-05-15 @ 21:28:30
URL: http://stardazzel.se
Postat av: Hanna

Håller alla tummar och tår!

2012-05-15 @ 21:42:09
URL: http://mshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0