Solen är här

Inser att det inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna, men så blir det ibland. Har inte riktigt känt för att blogga helt enkelt.

Veckan har börjat bra. PL och jag var och fikade i måndags när hon hade slutat jobbet vid 14.15. Det var lika trevligt som vanligt. Och solen har skinit de senaste två dagarna, så det har blivit lite tid ute i dess varma strålar. Önskar det hade blivit lite mera, men jag har jobbat och då måste man sova. Lite i alla fall. Hoppas att det fina vädret fortsätter, för nu är jag ledig i ett par dagar. Jag vill ha massor av vår och värme nu.

Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Det blir lätt så när det är soligt. Man ska ta vara på det fina dagarna, och bloggen finns ju kvar!

2012-05-02 @ 22:06:30
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0