Tvingad vila

Jag är så irriterad så det finns nog inte många ord som kan uttrycka det. Jag var heltaggad för att träna nu ikväll, och hade efter mycket funderande fram och tillbaka bestämt mig för att gå på Cirkelfys. Jag riktigt kände hur skoj det skulle bli, och så skadar jag mig på passet. Tog ett steg framåt med en vikt i handen, har gjort övningen i massor av år så tekniken finns, och så bara knäpper det till i övre delen av främre lårmuskeln strax under höften så att säga. Men tack! 2/3 in i passet och sen var det färdigtränat. Det var bara att snällt halta ut från salen.

Detta betyder att jag inte kan köra mitt egna värdpass imorgon, men har efter ca 1 timme i telefon lyckats hitta en tjej/kvinna som hoppar in åt mig. Och jag kommer troligen inte kunna köra mitt pass på torsdag. Jag är såååå glad och lycklig just nu.....


Kommentarer
Postat av: Hanna

Trist, hoppas det känns bättre snart!

2012-05-06 @ 23:04:46
URL: http://mshanna.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack Hanna :)

2012-05-07 @ 04:32:45
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0