Teknikens under

Igår var man utan internet, telefon och digital-tv. Så kan det gå när tekniken inte funkar. Helt avskärmad från omvärlden var jag inte.Vissa tv-kanaler funkade och jag kunde ju ringa på mobilen, så det gick ingen nöd på mig. Men jag blev lite snopen när jag kom hm efter innebandy och tänkte blogga och visa en tjusig bild på mitt vänstra ben där jag hade fina, röda märken efter bollen, och så kom jag inte ut på nätet. Men det är sånt som händer, så det är inte så mycket att orda om. Com Hem fick problem efter ett blixtnedslag. Inte mycket mer att göra åt det.

Idag har jag spinnat för första gången efter att jag tatuerade mig. (Igår var första träningstillfället.) Med träningsvärk i vaderna och vid smalbenen, så spinnade jag på i vanlig takt. Känner att jag fortfarande är öm i musklerna, men det var skönt att mjuka upp dem igen, och imorgon är det nog bra igen. Om inte annant så får jag en ny chans på fredag, då det är spinningdags igen.

Nu ska jag ducha och sen så är det dags för kvällsmat. Ska synda lite och göra varma mackor med köttfärssås och annanas på. Och jag vet att det står en öl i kylen, så detta kommer att bli riktigt fint. Jag menar; Har man helg så har man. Jobbar först på måndags kväll nästa gång.

Kommentarer
Postat av: frida

Än en gång är jag glad att ha bytt från ComHem!

2009-05-06 @ 20:40:24
URL: http://fraidi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0