Lammstek med hockey till efterrätt

Idag blir en sån där dag då jag inte hinner att vara hemma mer än för att vakna. Men det bjuds på lammstek hemma hos mamma om ca 45 minuter, så jag tänker då inte klaga. Brorsan med familj plus svägerskans föräldrar kommer också dit, så det ska bli trevligt. Tur dock att man har scarfs i mängder så man kan dölja det där finfina märket datean satte på min hals igår kväll. En dag ska du få igen..... Jag fick en och annan kommentar inatt på jobbet. Jag skäms absolut inte för det, men rykterna har en tendens att florerar och växa sig större än nödvändigt på jobbet, och så vill några helt plötsligt veta allt fast de inte har med saken att göra. Tack och lov jobbade "rätt" personal inatt, så jag klarar mig. Kanske.....

Sen blir det raka vägen till en pub i stan för att se på hockey med daten. Mys..... Synd bara att man måste åka till jobbet efteråt. Men nu är det bara två nätter kvar, sen kan jag mysa när helst det passar den mannen. Men inte mig emot. Jag vill ju träffa honom.

Nej, nu måste jag sätta lite fart, annars kommer jag försent till mamma och riskerar att bli utan lammstek.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0