Destination: Borlänge

Äntligen är dagen här. Om ca 2 timmar och 20 minuter avgår tåget från stationen , och resan mot Borlänge och Peace & Love-festivalen påbörjas. Det ska verkligen bli jätteskoj att få åka dit. Delar av gänget som var här i maj, ska jag åka dit med. ÅH kommer jag att träffa redan när jag byter till X2000 i Nässjö, resten när jag kommit upp till Borlänge. Det ska bli så himla skoj!

Hur mycket jag lyckas uppdatera bloggen, återstår att se. Kanske får ni ett eller flera snygga mobiluppdateringar, eller så lyckas jag sno VPs dator, och då kan ni få ordentliga inlägg. Eller kanske hennes IPhone hittar till mina händer. He he heee.....

Nej, nu ska jag ta och äta frukost och sen göra mig i ordning.
Ha det så gött folket!
Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0