Svullat värre

Jäklar vad jag har ätit idag. Till lunch åt jag någon form av fläskfilegryta med wokgrönsaker och rå stekt potatis till. Blev mycket gott! Och precis alldeles lagom lite för starkt! Jag vet, dålig svenska.

Strax efter 19 kom SaA hem till mig för att umgås. Vi gick och köpte kinamat, båda åt friterat av något slag med sötsur sås, samt godis och glass inne på affären. Kan meddela att kinamaten är slut, godiset finns det bara några få bitar kvar av och glassen är tvärslut. Men min mage har sällan mått bättre. Härligt att bara svulla och umgås ibland. Vi såg även på en film medan vi mumsade i oss glass och godis.

Vi har pratat om allt möjligt som berör oss båda. Dock inte hockey som vi gärna pratar om annars. Trodde jag, för det sista vi avhandlar medan hon står och tar på sig skorna är säsongsplåtar till HV71s hemmamatcher.

Tack Söt för en härligt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0