Sammanfattning

Denna helg blev hur lyckad som helst. Och så här med alla korten på hand, så var det himla skönt att tjejerna var här denna helg. Annars hade det nog funnits en mycket stor risk att jag inte kommit upp ur soffan på hela helgen.

Vi har skrattat och busat, jäklats med varandra på FB, bytt bakgrundsbilder på varandras datorer, gömt roliga lappar i varandras skor och väskor, ätit och druckit gott och bara haft det bra. Asså, ni är toppen tjejer och jag hoppas att vi kommer att göra om det inom en snar framtid, fast hemma hos någon annan då. Några av oss ses ju förstås till Peace & Love, vilket ska bli riktigt skoj.

Nu är den nya veckan här, och verkligheten är otäckt nära. Men nu är jag trötter och ska försöka sova bort verkligheten ett par timmar.

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: nilla

jag hoppas inte verkligenheten är otäck :)

men kul hade vi även om jag kände mig mest besvärlig..hoppas inte det störde allt för mycket. men jag ser fram emot att göra om det någonnannastans:)

2010-05-11 @ 20:44:38
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Camilla K

Ja, det var riktigt trevligt . Må-bra-hormonerna studsar fortfarande omkring i kroppen :)

2010-05-11 @ 20:46:53
Postat av: Susanne

nilla: Vart var du besvärlig någonstans? Märkte jag inget av. Du var bara toppen :O)



CAmilla K: Gött att höra att de inte somnat in än :O)

2010-05-11 @ 23:44:28
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter som om du haft en toppenhelg! :)

2010-05-12 @ 22:40:11
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0