Nu är jag lite ledsen.....

Idag fick jag efter skivstång/spinn-passet veta av JM att hon och hennes sambo ska flytta till annan stad om några få veckor, vilket betyder att hon inte kommer att vara kvar på passet efter flytten. Och Friskis har ingen ny ersättare efter henne, vilket gör att passet kommer att ställas in. Att det blev just den nya staden, beror på att hennes sambo redan jobbar där och hon får närmre till sitt nya jobb nere i söder. Så jag förstår att de flyttar. Men vad jag kommer att sakna henne. Vi funkar så bra ihop. Jag valde ju just detta pass bara för att det var hon som var ledare. Vilket jag också talade om för henne. Vilket gjorde att hon fick ännu mera ångest över beslutet att lämna Friskis. Men det måste hon liksom få veta. Men jag förstår att det inte funkar som det är just nu, när ingen av dem jobbar i Jönköping, och jag stöder hennes beslut. Och jag önskar henne och sambon all lycka till! Men oj vad jag kommer att sakna hennes pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0