Så ska man göra.....

Fösta semesterdagen kan inte börjat så mycket bättre. Jag vaknade och åt, sen blev det skivstångspass med tuffaste JM. Gissa om hon blev förvånad när jag stod och väntade på henne när hon kom inspringandes på Friskis lite sen som vanligt. "Men du skulle ju inte vara här?" fick hon ur sig när hon tog headsetet från mig. Fast hon var glad att se mig och glad att jag förbrett med vikter till henne och mig, då möjligheten fanns idag. Jag berättade att mitt besök hade uteblivit, så då ville jag hellre "leka" med henne än att bara sitta hemma.

Sen blev det hem, duscha och göra sig iordning. Jag hade bokat bord på favoritrestaurangen för mig och mitt uteblivna besök, men jag gick dit en då med en bok i handen. Efter lite om och men, bestämde jag mig för en trerätters och detta åt jag:

Och så här såg det ut innan jag mumsade i mig det:

Det obligatoriska "pizzabrödet" med finhackade svarta och gröna oliver i olja



Till Tiramisun beställde jag 2 cl Limochello. Mycket gott till!

Nu ska jag krypa upp i soffan och titta på Gladiator som redan börjat. Något litet gott ska jag hitta att dricka också. Och jag tror nog jag får finaste Festis som sällskap, för keligare kisse får man leta efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0