Full fart en regnig söndag

Ja, idag har det varit full fart ända tills nyss. När jag vaknade var det bara att göra sig iordning och äta lunch. Strax innan 14.oo kom mamma och hämtade upp mig. Brorsans minsting fyller tre år idag, så det firades med fika och tårta. Sen blev det raka vägen hem för att byta om och sen vidare till F&S för terminens sista Intensivspinning med AS. Lika svettig utmaning som vanligt. Lite tråkigt. nej mycket tråkigt att passet är slut för denna termin. Sen blev det hem och fräscha till sig och slänga sig ner i soffan för att se vm-finalen i hockey mellan Sverige och Finland. Mat hann jag värma någonstans mellan duschen och soffan.

Nu är första perioden över och det står 0-0. Jag har laddat med lite kvarvarande nachochips med ost på och het salsa.

Heja Svergie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0