Susanne duktig!

Så var dagens gymträning avklarad. Inser att det saknas magövningar i mitt sköna program för överkroppen, men samtidigt känns det inte som någon katastrof. Magen får sitt varje gång jag kör Skivstång/Spin och även på HIT:en. Medan jag tränade, tittade solen fram. Inte för att det är jätteskönt ute, men den skiner i alla fall. Härligt!

När jag gick från F&S så tittade jag in i lilla salen. Där var det en glad kille i tuppdräkt som gjorde sitt bästa för att hänga med tjejerna under ett Aerobic-pass. Jag tycker han var mycket duktig. Det är inte så himla enkelt att hänga med på något som aldrig gjort förut. Utmed ena väggen satt killkompisarna och tittade på. Men det är ett snällt hyss och sådana gillar vi. Hoppas att "Tuppen" tycker det är lika skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0