Träningsstim!

Det blev Cirkelfys idag på mitt värdpass på F&S istället för HIT (HögIntensiv Träning) då HU, ledaren, har skadat ena axeln så pass illa att hon inte ens kan ha uppvärmning eller nedvarvning. Har varit så i ett par veckor nu. Jag saknar HITen. Men Cirkelfys är inte dumt det heller. Jag börjar uppskatta passet mer och mer. Särskilt när HJ kör det, vilket hon gjorde idag. Oj så jag tog i! Är mycket nöjd med min insats. Så om kroppen är pigg efter morgondagens träning, gym eller skivstångspass, så blir det Cirkelfys med HJ på söndag. Så gött att vara inne i ett träningsstim

Bjuder på lite torsdagskvällsnedvarvning för hjärta och själ

Kommentarer
Postat av: Hanna

Provade faktiskt Cirkelfys för första gången igår och jag har ta mig fan ont i varenda muskel i kroppen :-)

2012-04-13 @ 13:48:59
URL: http://mshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0