Torsdag = Träning

Idag var det dags för sista HIT-passet för denna termin. Sorgligt..... Och det verkar som det inte blir jag och LW till hösten. Fast jag vet ju inte ännu förstås om jag får värda det passet, men det hoppas jag. Men i så fall får jag EA som ledare som det ser ut nu. Har jag inget emot, men ibland är det skönt att inte byta hela tiden. Passet gick bra, fast jag tog inte ut mig lika hårt som jag gjorde förra veckan, men tro mig: Svetten rann i små floder utefter tinningens mjuka inbuktning och ner över kindbenet för att slutligen droppa av käkbenet och ner på min träningstopp.

På vägen hem från Friskis tog jag mig äntligen i kragen och gick in på Löplabbet för att fixa ett par nya löparskor. Där fick jag ställa mig barfota på en glasplatta som var upphöjd en decimeter över en spegel, då kollade försäljaren var jag belastade min fötter mest och så vidare. Sen fick jag ett par tävlingsskor utan några speciella egenskaper på fötterna och så upp på ett löpband. Färsäljaren tyckte jag hade ett stadigt steg och sprang jämt. Jag hade en lite lutning inåt på höger fot, men det var inget konstigt med det och inget han tyckte vi skulle rätta till med några inlägg och så vidare. Sen fick jag provlöpa två par olika skor i samma prisklass, och jag kom hem med dessa. Passade på att leka lite med kameravinklar, så jag bjuder på flera kort på mina underbart rosa skor. Snörena och plösen är i alla fall blåa tack och lov.



Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Visst blir träningen trevligare med läckra skor! Snygga är dom, och säkert får man fram bästa modellen med det där testet som gjordes.

2012-06-15 @ 19:27:58
URL: http://debutsky.wordpress.com
Postat av: Hanna

Hmm blev jag också sugen på att investera i ett par nya :-)

2012-06-17 @ 20:20:16
URL: http://mshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0