Kursdag 1

Idag har jag varit på kurs på jobbet. Det har varit en riktigt rolig dag och nyttig dag. Jag har bland annat byggt med lego och testa på löpande bandetprincipen. Sen har det brainstormats och funderats. Imorgon är kursdag 2 och i höst blir det fortsättning. Hoppas att fortsättningen känns lika nyttig och lärorik som denna dag har varit.

Sen kan jag meddela att denna väntan gör mig tokig. Jag vet ännu inte om jag blivit uttagen till höstens kurser för gyminstruktörer. Men den som väntar på något gott...... :)

Och på fredag kommer MS och hennes sambo F hit och hälsar på. Ja, de gör som jag gör när jag är i Stockholm. De sover hos mig och hittar på saker utan mig. Fast jag har lovat att plocka fram lite barndomsgrejer och så från våran uppväxt och fram tills idag. Jag längtar :)

Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Och jag längtar också!!! Ska bli så himla roligt att träffas i helgen. Ser fram emot vår nostalgitripp. Känner jag oss rätt lär vi sitta uppe halva natten, haha....Stackars, stackars Fredrik ;)



Ja visst är jag galen med trappträningen. Sjukt jobbigt. Är såååå stum i låren, och jag vågar inte tänka på hur det kommer kännas i morgon...



Kram kram

2012-05-30 @ 21:32:23
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0