Träningssugen va då??!!!

Ja i eftermiddag/kväll är det dags att pröva på något nytt nämligen Spin Intervall. Namnet säger att det är någon form av intervallträning och det ska bli intressant att se hur det är upplagt. Men jag är grymt sugen på att bränna av ett Skivstångspass innan. Jag skulle få en timmes vila mellan passen. Och samtidigt vet jag att jag borde ta det lite lugnt resten av denna vecka rent träningsmässigt. Men det är ju så skoj att träna just nu. Jag är inne i ett riktigt stimm och skulle nog kunna träna mer än 3-4 gånger per vecka. Och samtidigt är det en väldigt lagom dos med träning. Och med dagens spinnpass, så blir det pass nr 3 denna vecka då jag var på gymmet i tisdags och körde HIT igår. Och jag kan ju alltid ta en sväng förbi gymmet på söndag om jag skulle vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0