Lyckad överraskning

Chokladbollarna låg i frysen och kortet på bordet när CC körde igång spinnpasset. När hon sen påbörjade stretchingen, smög jag ut ur salen och hämtade burken med chokladbollarna och kortet. Så när hon läst veckans information och nästan var klar med stretchingen, så tog jag mig längst fram och drog av volymen på steron helt. Sen fick jag alla motionärerna att sjunga och hurra för henne. Jag sa inte hur mycket hon fyllde, bara att hon fyllde år. Jag kan berätta för er att hon fyller 40 år idag, och det är något att fira. Hon blev jätteglad över chokladbollarna och krotet, och tyckte jag var så snäll och gullig som fixat det. När vi gick hemåt efter träningen, då hon bor på vägen hem till mig, så talade hon om att hon skulle nog ta reda på när jag fyllde år. Så "hämnd" är utlovad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra att allt blev så lyckat! Hehe ^^

2009-04-23 @ 16:16:55
URL: http://cutie.bloggspace.se
Postat av: Sacaka

Jag skulle bli dölycklig om jag fick chokladbollar av någon när jag fyller 40 . Hellre det än nån skål/prydnadsgrej som bara står å samlar damm. Vilken bra idé av dej att ge bort det i present. :)

2009-04-23 @ 20:13:25
Postat av: Susanne

Maria/Anonym: Ja, det var jätteskoj!



Sacaka: Va kul att höra!

2009-04-23 @ 20:16:16
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0