Vilken sportkväll!

När jag kom hem från Frislis, så ringde jag tillbaka till LR som jag lämnat ett meddelande hos, som nu läämnat ett på min telefoonsvarare. Visst ville han komma och äta kvällsmat hos mig och titta på Champion Leauge-fotboll. Gött! Så medan Färjestad - HV71 slog igång sin match vid 20.00, så började jag med äggröra med innehåll i köket. Sprang väldigt mycket fram och tillbaka till tvn.. Sen kom LR strax före 20.30, så då gjorde vi iordning baugetterna med ost och skinka, la upp varsin tallrik med innehållsrik äggröra och tog med oss det samt mjölk och glas in till tvn. Äggröran innehöll skinka, champinjoner, marinerade vitlöksklyftor och sockerärtor.

Vi kollade på hockeyn fram till 20.45, då vi slog om till fotbollen; Villareal - Arsenal. Omslag till hockeyn skedde vid varje avblås nästan, så det såg nog lite kul om man stått bredvid och tittat på oss. Vi var lika engagerade i båda matcherna och höll på samma lag, d v s HV71 och Arsenal. Vi fick se två mycket bra matcher. Tyvärr åkte HV på stryk i sudden death. Nu ligger HV riktigt risigt till. Endast må¨ste matcher kvar för dem, om de ska lyckas ta med sig SM-guldet hem i år igen. Arsenal fick i alla fall med sig 1-1 till nästa vecka, då de har hemmaplan.

Det är så här en bra sportkväll ska vara. Spännande match i gott sällskap!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni får ju se till att sätta straffarna ;) Forza Brynäs!

2009-04-08 @ 18:07:04
URL: http://mshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0