Göteborg i solen

När PL och jag kom till Göteborg igår, mötte CK upp oss på stationen och vi åkte raka vägen till Liseberg. In med väskorna i garderoben direkt och sen köp av åkhäfte. Först ut blev Balder. Najs som tusan var det! En tur i Flumriden, kort kommer efter helgen, och även en liten åktur med Radiostyrd bil blev det. Diverse chokladhjul besöktes också samt ett med STORA gosedjur. Men det blev varken choklad eller Gosedjur. Vi avslutade kvällen med att gå och kolla på alla handavtrycken som finns på Liseberg. Kort på dessa kommer också när jag kommit hem igen.

Idag är det underbart väder i Göteborg. Solen skiner och det är somrigt och varmt. PL och jag åkte in till Nordstan och vandrade runt bland affärerna och shoppade lite. Själv hittade jag två tavlor, en spray- och en oljemålning som ni får se bild på när jag kommit hem. En mumsig mjukglas med viol- och lakrisströssel blev det också. Nu varvar vi ner lite och tar det lugnt. Om ca 45 min ska vi gå till Förlunda Torg, vi bor där ute hos en vän, och se till att få i oss lite mat innan vi tar oss in till ullevi och konserten. fick reda på idag att Snow Patrol är förband, så jag är riktigt glad. De låtar jag hört, har jag tyckt om, så detta kan bara bli en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Sacaka

CM?? Jag vill minnas att det var jag som mötte er??!! kliar mej förvirrat i huvudet :D

2009-08-01 @ 19:28:24
Postat av: Susanne

Ha ha haaaa, men visst var det du som mötte oss på stationen. Har fixat till det nu

2009-08-02 @ 18:06:17
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Pim

se nu har vår c fått rätt efternamn :)tack för en skoj helg!

2009-08-02 @ 20:58:23
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0