Hemma igen

Så är man tillbaka i sin egna lägenhet igen. Urnsättningen av pappa tidigare idag uppe i Västerås var fin och mycket stillsam. Nu är det över, nu är det förbi. Det känns tomt! Nu först börjar den tomma känslan av att pappa är bort för alltid att infinna sig i min verklighet. Det känns konstigt att den inte infunnit sig tidigare. Kanske har jag inte riktigt velat inse att han faktiskt är borta. Ändå var allt så verkligt och nära på begravningen i början av juli. Och samtidigt vet jag inte riktigt hur jag känner mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen! Jag har tänkt så mycket på dig idag! Känns skönt att höra att det blev en fin stund´. Förstår att det känns tomt nu.. Kan tänka mig att det känns overkligt ganska länge, tar liksom tid attt "vänja" sig vid det. Du vet att jag finns här för dig!! Stor kram

2009-08-31 @ 22:09:34
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch ja det måste vara tomt..jag är livrädd för det redan nu..fy tusan..jag vill försvinna i ett hål den dagen.

2009-09-02 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0