Hemma igen!

Så var man hemma igen! Både jag och Kitty mår alldeles utmärkt och skulle vilja ge oss av genast på en gång meddetsamma igen om vi kunde. Men det får bli en anna gång. Men vi har haft det hur kul som helst. Mera om resan kommer under de närmaste dagarna, både foto, bild och färdväg. Men jag måste lyckas få in min nya dvd-brännare i datorn först. Men det tar vi imorgon. Nu ska jag prata klart med mamma, hon har precis kommit hem från Gotland, så vi utbyter reseberättelser. Sen ska jag hugga in i den där chokladasken som lockar. Träna ska jag göra imorgon.

Kommentarer
Postat av: pim

Välkommen hem :)

2009-08-19 @ 19:44:48
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Sacaka

Gött att "ni" haft det bra å välkommen hem igen!

2009-08-20 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0