Min lördag

Idag träffade YN som kom upp för ett dygn från Helsingborg, där hon lämnat kvar man och son. Hon skulle/är på coctailparty hos en kompis. Men när hon kom upp vid 13.30 träffades vi på busstationen och gick sen och fikade på Johans. Eller vi åt rättare sagt lunch. Det var så skoj att träffa henne. Jag har inte sett henne sen jag var på sonens dop förra sommaren. Jag har nämligen haft en förmåga att inte vara i stan när hon har varit här. Men kan även säga att hon har en förmåga att komma till Jkpg när jag inte är i stan. Vi pratade om ditt och datt, och avhandlade det mesta från jobb till min singelsituation. Det var i alla fall jätteskoj att få träffa henne igen. Måste försöka åka ner till Hbg en helg framöver i vinter.

Annars har kvällen ägnats åt telefonprat med en Söderhamnstös, vikning av tvätt och sen strykning av vissa urvalda plagg ur denna tvätthög. Jag har under tiden sett på fotboll och sett en nästan vunnen femhundring försvinna p g a en straffspark. Medan jag strök har jag sett på Sagan om de två tornen. Och jag som ALDRIG sett den filmen förut!

Det enda jag har kvar att göra nu innan jag kryper ner i sängen, är att dricka upp det sista i glaset med ozuo och packa klart väskan. Imorgon åker jag nämligen till Västerås för ett dygn, då vi urnsätter pappa på måndag.

På återseende på måndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Sacaka

Hoppas ni får en fin stund vid urnnedsättningen!

2009-08-30 @ 00:03:18
Postat av: Susanne

Sacaka: Tack, det blir det säkert!

2009-08-30 @ 00:12:20
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack så mkt och tack för att du läser min blogg :)

2009-08-30 @ 00:25:01
URL: http://stayreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0