Dubbelt upp

Idag har jag kört dubbla spinningpass. Först hoppade jag in som värd på medelpasset kl 16.00-16.45. Sen är det så att vi firar tio år med spinning på Friskis i Jönköping, så det var jubileumspass kl 17.30, och det skulle jag vara med på sen tidigare. Men jag tycker det är så självklart att man hjälper folk när de råkat i knipa, så det var bara att bita ihop och köra. Så efter ett skönt 45 minuterspass, en Risi-Frutti Hallon, en banan och ett gänguppblåsta ballonger senare, var det bara att köra igen. Just nu känns det inte så mycket, men något säger mig ett efter nattens jobb, så lär jag känna av det i benen imorgon. Jag fick leka fotomodell under jubileumsspinningen och efteråt, så ni får se bilder senare.

Ha en skönt fredagskväll goingar!

Kommentarer
Postat av: ROXANNE

ooh, jag önskar jag hade ork till träning, har kört 2 pass denna vecka, men tror jag börjar bli sjuk :<

2009-12-05 @ 12:46:39
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Maria

Duktig du är som är så flitig!

2009-12-07 @ 22:51:06
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0