Sköna söndag

Gårdagen var lite upp och ner. Eller kanske inte egentligen, men den slutade lite bakvänt. SA sov som sagt kvar hos mig. När vi väl båda hade vaknat, så satt vi och pratade. Vilket slutade med att jag fick lite bråttom. Halv två skulle jag vara hemma hos mamma och helt plötsligt var klockan strax efter halv ett. Så förlåt SA för att du inte fick något till livs i dig innan vi var tvungna att gå. Bättring på den fronten till nästa gång. Jag lovar! OIch tack för en rolig kväll och natt igen!

Middagen hemma hos mamma tillsammans med brorsan och hans familj, var mycket trevlig. Brorsans äldsta ser verkligen fram emot hockeymatchen vi ska gå på om ca en månad. Familjens utbytesstudent ska ju också följa med och jag tycker att det ska bli så skoj. Jag ser nog fram emot det minst lika mycket, om inte mer. Mamma bjöd på kyckling i ugn med ris och annanasröra är enkelt beskrivet. Gott var det och receptet norpade jag med mig hem. Till efterrätt fick vi Vienetta Chokladglass. Mycket gott!

Dirket från mamma tog jag mig till Friskis för att värda ett spinnpass. Men då tre cyklar pajat och vi bara har en stand by-cykel för tillfället, så fick jag snällt ge upp min cykel för att de två sista motionärerna skulle få plats. Lite tråkigt, då jag sett fram emot att få bli svettig, men så kan det bli ibland. Inge mer med det. Jag passade på att ta en kort vända inne på gymmet och träna armar och axlar istället medan passet rullade på.

Kvällen spenderades sen i soffan hemma. Först ut blev det JVM, Sverige-Österrike som Sverige till slut vann, och sen blev det film. Under filmen somnade jag och sov fram till femsnåret imorse. Inte bra med tanke på att jag börjar jobba ikväll igen. Men nu ska jag äta lunch. Sen blir det till att sova lite innan hockeyn. För sen blir det raka spåret till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Adore

Ah, jag klättrar på väggarna här och önskar att klockan går liiite fortare så jag kan åka till Ullevi :D

2009-12-28 @ 15:33:05
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Postat av: Bitterfittan

jag hittade en het paljett-tröja, får visa bild sen ;) hoppas du har det bra på jobb nu!

2009-12-28 @ 21:08:20
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Kaktusblomma

Förstår att du slocknar i soffan. Vilket tempo du har på bara en dag liksom...



Hoppas det är bra på jobbet! Jag ska jobba i morrn!



kramar Kaktus

2009-12-29 @ 21:25:45
URL: http://kaktusnya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0