Sömnlös

Jag fattar inte. När jag verkligen behöver sov och känner mig trött nog att somna, så somnar jag inte. Tankarna rusar hit och dit, och jag kan inte slappna av. Nu har jag legat och vridit mig i sängen sen halv fem/fem någonting, så nu har jag fått nog. Ska lägga mig och titta på morgontvn, så hoppas jag att tankarna slutar snurra.

Zombie: Ja, vi fick spö av Modo även när Foppa inte befann sig på isen. Aj, aj, aj..... Men vi tog igen det uppe i Gävle i torsdags.

Inser att jag fortfarande inte fått upp korten från julgodisbaket, så vi får se hur det blir med det. Imorgon finns det nog ingen tid, för när jag väl vaknar vid 13.00, så är det mat och sen göra sig iordning som gäller. Kl 16.00 är det nersläpp i Kinnarps när Färjestad kommer och hälsar på en sväng. Efter hockeyn är det raka vägen hem till MR för att få sig en bit mat och sen blir det till att joina pepparkaksbagarna samt mumsa pepparkaksdeg. Och jag lagt fram min lilla present till MR tillsammans med hockeybiljetten. Se om jag kan hitta julklappspapper eller presentpappret imrogn, så ska jag slå in den också. Fast tidningspapper funkar ju också. Eller kanske inte..... 'skrattar'

Nej, nu ska jag lägga mig och se på Nanny och annan morgontv och hoppas att jag somnar snart.

Ha en dunderlördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: ROXANNE

jag kan inte heller sova, 4 timmar inatt tror jag, idag har jag ont i mina ögon :/

2009-12-13 @ 10:56:43
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är precis likadan när det gäller sömn. När man vet att man måste sova så går det bara inte. Riktigt irriterande!

2009-12-13 @ 13:12:44
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se
Postat av: aja

hoppas du somna sen då?

2009-12-13 @ 13:35:55
URL: http://gumzan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0