Torrperiod

Jag har verkligen kommit i en torrperiod när det gäller bloggen. På något sätt känns den krävande. Fast egentligen tycker jag ju om att blogga. Strange! Men jag läser i alla fall bloggarna runt omkring mig. Det vill jag inte riktigt sluta med. Läser dem inte varje dag, men varannan typ. Så jag har inte försvunnit, bara tappat bort mig.

Kan berätta att jag jobbat extra idag. Helt frivilligt var det inte, men sa glatt ja, när AÄ lovade mig att jag skulle få mina 6 veckors semester i så fall. Jag bugar, bockar och niger, då som nu. 5 veckor till får jag jobba, sen ska jag vara ledig. Lääänge!


Kommentarer
Postat av: Zombie

Ledig,LEDIG,leeedig.



Det smakar gott.

Snart är det min tur med. =)



Kram!

2009-06-21 @ 21:29:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0