Första nattinlägget

Ja, inatt känner jag att det är på sin plats med det första nattinlägget på denna blogg. Sitter på jobbet och tar just nu en liiiiten kort kort rast från maskinerna. Men det är lugnt. VG är kvar vid maskinerna och ser till att det rullar. Två operatörer på tre maskiner är vi, och när det inte strular, så är det såååå najs! Och en så länge har det rullat på bra.

Tack för era uppmuntrande kommentarer! Jag är så glada att jag har er som läsare. Och Maria, numret kommer, bara jag kommer ihåg det när jag ser mobilen nästa gång, d v s precis innan jag går hem vid omklädningsskåpet.

Nej, den senaste tiden har verkligen varit upp och ner på många sätt som sagt, och påverkat mig mycket . Dels har jag blivit något disträ och relativt ointresserad av saker runt omkring mig. Och samtidigt känner jag mig ännu mera peppad vad det gäller bl a träningen, och det känns bra. Senfästet är mer eller mindre helt läkt nu, så jag satsar benhårt på att komma igång med innebandyn till månadsskiftet. Och funkar det, så blir det skivstång/spining till hösten igen. Förutsatt att jag får värda i första hand DUs pass eller KBs pass. Annars ska jag vara spinvärd åt ESL, vare sig hon vill eller inte. Hon kommer helt enkelt inte få något val.

Känner att jag skulle kunna skriva mera, men det är dags att göra VG sällskap vid maskinerna igen.

Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: idah

tack ska du ha :) och grattis till segern ;)

2009-03-10 @ 22:15:08
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: Maria

Va skönt att det är lugnt och går bra på jobbet. Jag har lagt in nummret nu :D

2009-03-11 @ 16:31:53
URL: http://cutie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0