Ibland får man jobba mera

Om gårdagens natt var lugn på jobbet, så var denna natt allt annat. Strulade inte den ena packaren, så strulade den andra. Skenor och knivar i ena maskinen gick sönder, och pappret gick av i den andra vid uppstart av en ny produkt. Den tredje maskinen var snäll nog och funkade mer eller mindre felfritt. Men det blev nog en sen arbetsdag för de två som körde klart produktionen idag. Och visst är det typsikt att det krånglade som mest inatt, den dagen när vi har som störst produktion. Är inte det typsikt, så säg!

Annars har det varit en bra dag idag. C var tillbaka från Thailand, pigg och utvilad. Musiken till hennes spinpass passar mig så bra, så det var 120% som gällde idag. Så jäkla gött! Nu är det bara kvällsmat om någon timme, sen är man fit for fight igen.

Och just ja. Måste visa vad jag fick av VG i förrgår natt. Vi jobbar alltid bra ihop, och han är en så go kille. Han är så snäll, och vet att jag varit lite ur gängorna. Vi kan även prata öppet med varandra och diskutera saker som förhållanden och så. Fast det är mest han som pratat av sig för tillfället. Så i förrågr natt som sagt, skrev han denna lilla lapp till mig. Texten som står på lappen, är sångtexten till reklamen för chokladasken Merci. Sångtexten till reklamen för chokladen Merci

Tänk vad en så liten sak, kan betyda så mycket. Jag blev så glad och lite rörd faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag tänker bara på betyg varje gång jag läser "VG" xD. Vilket gulligt sätt att visa att man tycker om någon :)

2009-03-11 @ 20:21:37
URL: http://cutie.bloggspace.se
Postat av: Zombie

Och jag tänker på den norska tidningen Verdens Gang. S



Kul att bli uppskattad! =)



Kram!

2009-03-12 @ 14:18:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0