Glömsk är jag visst också idag

Sitter i godan ro och läser lite bloggar och pratar på ett forum, när jag läser ett inlägg som innehåller ordet tvätt, då det slår mig att jag faktiskt har tvättid just nu! Tur att vi har långa tvättider i vårt hus, vilket betyder att jag har fram till kl 21.00 på mig, d v s resten av kvällen.

"Mot tvättstugan!" Hör ni hur snyggt jag imiterar Broder Tuck.

Tillägg: Jag kommer ner till tvättstugan släpandes på tvättkorgen som är riktigt full. När jag låser upp hör jag att maskinerna går, vilket gör mig lite förbryllad. Jag har ju tvättid! Eller? Tittar på bokningstavlan och ser att den 28 maj kl 14-21 är det inte min bokningsbricka som sitter utan e annans. Min sitter på den 27. Men åååhhhhh..... Jag har alltså bokat tvättid till igår, men skrivit dagens datum på Att göra-listan. Smart Susanne, mycket smart!
"Mamma? Får jag låna din tvättmaskin i helgen?"

Kommentarer
Postat av: zombie

Ajajajajaj,dessa dagar som byter plats med varandra hela tiden. ;)

2009-05-29 @ 13:04:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0