Semesterplaner och lägenhetsjakt

Jag vet att jag varit lite dålig på bloggskrivandet denna helg, men jag har helt enkelt inte haft lust. Jag blir sån ibland, inge mer med det. Ska se om jag kan lyckas få ett fräscht kort på min tatuering till imorgon. Vill ju att ni ska få se den utan rodnader och blodspår. Kan meddela att den läkt finfint och nu kliar det inte fullt så mycket. Bara ibland, och nu är det sårskorpor som håller på att lossna. Blir lite småknäpp på det ibland, men det är som det är. Det går snart över.

Kan annars meddela att tyvärr blir det inte resa på Transibiriska Järnavägen plus 2,5 vecka i Kina för mig och min kompis. Vi skjuter upp den resan ett eller två år av olika anledningar. Mig ger det dock chansen till att göra en helt annan sak i sommar under mina sex semesterveckor. Hoppas att det blir av. Vad jag ska hitta på, får ni veta mera om i sommar.

Jag har även börjat leta lite efter en insatslägenhet. De ligger ganska högt i pris p g a det ekonomiska läget, men räntorna är låga, så det jämnar väl ut sig. Har inte hittat någon jag fastnat för ännu, men jag har ingen brådska.

Men så klockan tickar på. Dags att cykla till jobbet. Känner mig lite småfrusen, så det blir nog en snabbare tur, så man får upp lite värme i kroppen.

Kommentarer
Postat av: Kaktusblomma

vad trist att ni inte kommer iväg i sommar. Den resan är nog ett riktigt äventyr. Tur ni gör den senare. Jag har alltid ägt mina lägenheter och det har hittills alltid varit ett klipp. Hellre betala till sig själv (banken...)än enbart till hyresvärden. Du har bra mål och ambitioner. Hoppas du njutit av en fantastisk helg. Kram

2009-05-03 @ 23:12:51
Postat av: Pernilla/Pim

DINDINT??????????? jag diggar din svenska:) kul med lägenhetsletande. tänk om jag kunde vinna på den där trisslotten jag aldrig köper och kan köpa en lägenhet is varta huset hi hi..jag vill bo där..i övrigt muttrar och funderar jag fortfarandefniss

2009-05-06 @ 19:44:40
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Daniel

Nu vet ju inte jag vart du bor MEN jag fått för mig att det är på Torpa. Am I right or am I wrong? Eh dumt att köpa en nu... vänta tills jag kommer hem igen (om jag gör det) så kan jag ta över din lgh ;).

2009-05-15 @ 12:35:42
URL: http://danyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0