Bättre tror jag bestämt

Det var nog ett smart drag att stanna hemma från jobbet inatt och ska så även göra inatt, även om jag nog skulle kunna jobba. Men det är bättre att vara borta en dag för mycket än en för lite. Jag vill ju ine sjukna om igen, för nu är jag trött på denna förkylning. Jag hostar inte alls lika mycket som igår och jag har inte haft någon riktig hostattack igen. Ni vet en sån där som får tårarna att rinna och man tror att man ska spy i samma veva som man hostar. DEM är riktigt sköna att vara av med. Låt oss nu hoppas att de håller sig borta.

Och känner jag mig pigg imorgon, ska jag ut en sväng. Hoppas att det inte regnar/snöar bara. Inomhus vill jag i alla fall inte vara. Illa nog att jag nu gått tre veckor utan träning och lider av härlig träningsabstinens.

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Zombie

Här faller det ett par snöflingor.



Krya på dig!

2009-11-10 @ 18:28:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: Maria

Usch,det är så obehagligt att hosta så att man nästan spyr! Bra att du nästan är helt frisk nu då :)

min dag har varit relativt bra. Stressar ihjäl mig över skolan bara.

2009-11-10 @ 19:35:00
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se
Postat av: Andromeda

Skönt att du känner dig bättre nu. Jag har haft tur och inte varit förkyld på länge nu. Ha en fortsatt fin kväll! Maten VAR god :-)

2009-11-11 @ 20:53:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0