Sen sist

Jösses vad dåligt med uppdatering. Men men, det är jag i ett nötskal emellanåt.

Fredag: Ja, jag blev med lägenhet som sagt. Weee!!!!! Me happy! Åt lite gott på kvällen och bara tog det lugnt.

Lördag: Började dagen med att röja undan lite snabbt i lägenheten, då MR skulle stanna kvar över natten efter värdfesten på Friskis & Svettis. SEn kom MR på eftermiddagen och lite senare prommenrade vi ner till Friskis. Festen var som alltid, jätteskoj. Denna gång hade vi 80-talstema. Undrar vad det blir nästa gång? Kvällen avslutades på Harry's/Sliver. Vid 03.30 sov både jag och MR gott.

Söndag: Vi vaknade båda två kring 11-snåret. En härligt långdragen frukost i köket. Sen landade vi i min säng och närdade Facebook och andra platser på nätet. Vid 15-snåret tyckte vi det var dags för lunch, så då gjorde vi lunch. Någon timme eller två senare åkte MR hemåt till man och barn som var på väg hemåt från svärföräldrarna. Natten ägnades sen åt jobb.

Måndag: D v s idag, så har jag sjukanmält mig på jobbet, då jag har börjat hosta igen. Jag hostar emellanåt så tårarna rinner och jag tror jag ska spy. Bläää..... Men jag har ingen feber och känner mig inte ett dugg sjuk. Men det är inte lämpligt att vara på jobbet i mitt tillstånd. Ska bli intressant att se detta. Jag hemma för sjukdom utan att känna mig sjuk. Undrar just hur länge jag fixar det utan att få knäpp?


Kommentarer
Postat av: Zombie

Trevligt med lägenhet,men mindre trevligt med hosta. =(

2009-11-09 @ 21:25:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: Maria

Va roligt att du fått en lägenhet! :D

låter som du haft väldigt kul på senaste tiden. Hoppas hostan blir bättre och försvinner snabbt :)

<3

2009-11-10 @ 12:48:57
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se
Postat av: finaste

GRATTIS till lägenheten :)

2009-11-10 @ 21:06:43
URL: http://finastefin.bilddagboken.se
Postat av: Susanne

finaste: Tackar! :O)

2009-11-10 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0