Min fredag

Började dagen med att slöa framför tvn. Ovanligt för mig just nu? Nej! Kl 15.00 var jag på en timmes massage, och hela kroppen gicks igenom. Jösses så skönt det var! Ska dit om 6 veckor igen för att fortsätta knåda ut mina små muskelknutar som jag har i ryggen. De är få, men har setat ett bra tag, så det tar nog en eller två gånger till innan de är borta.

Jag har precis ätit kyckling med ris och enkel sås till. Har även druckit ett glas rött, och ett till lär det bli. Snart ska jag se om jag inte hittar en bra film att se och så ska jag gå loss på den där Ben & Jerryglassen jag har i frysen, mumsiga Strawberry Cheesecake.

Ha en underbar fredag vänner!
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Zombie

Jisses vad jag har suktat efter min fredags öl...snart är det dags. =)

2009-10-23 @ 21:32:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: Maria

Åh, vilken underbar fredag!

2009-10-25 @ 12:36:31
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0