Dagens jobb

Jag ska hjälpa mamma att köpa en ny digital kamera. SJälv är jag ju insnöad på Canon, men jag lär nog försöka kolla på andra modeller också för mammas skull. Så nu ska jag sätta mig och kolla runt lite på nätet och jämföra olika märken och modeller. Inte min favoritsyssla direkt, men det går relativt snabbt, så det är bara att börja.


Kommentarssvar:
Free Fashion Pia: Stämmer att toppen kommer från din butik. Den är så skön! Alldeles perfekt när en jeansmänniska som mig vill vara lite vardagssnygg :O)

Kommentarer
Postat av: Fröken Bovary

nej, men canon är bra!

som systemkamera och Canon ixus.

En annan liten som är grym!! är Panasonic Lumix-kamera. de har en ny modell nu som jag lätt hade köpt istället för min systemkamera. Dyr dock.

2010-08-06 @ 11:22:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bovary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0