En vanlig tisdag

Idag har det varit en skön dag. Jag sov tills jag vaknade, vilket var strax efter 16.00. Sen har jag pratat länge i telefon med två vänner. Sen har jag vikt tvätt, slängt i en ny omgång i tvättmaskinen och plockat ur och i diskmaskinen samt sett till att den gått ett varv till. Inser att jag måste köpa nya diskmaskinstabletter. Får se hur många gånger jag hinner gå och handla innan jag kommer ihåg det.

Sen har jag anmält mig till Buzzador. Tycker det är skoj att testa nya saker, och ge min åsikt på saker och ting, så det ska bli intressant att testa detta.

Nu ska jag äta kvällsmat och läsa lite innan det är dags att åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Det verkar spännande det där med Buzzador. Jag var med i nåt liknande för några åre sen. Då fick jag hem varuprover ibland och skulle skriva ned vad jag tyckte. Ibland var det bara enkla frågeformulär om vissa saker. Man samlade poäng för varje "test" man deltog i och fick sen växla sina poäng till presenter. Lite kul, faktiskt.

2010-08-31 @ 23:13:38
URL: http://trindalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0