Härlig fredag

Vaknade lite för tidigt, men somnade om igen. Gott! Träningsvärken lyckades jag dock inte sova bort. Det gick dock bättre än väntat på Skivstångspasset, men balansen var det värre med då jag inte hade orken i benmusklerna att hålla emot så att säga vid t ex utfallssteg. Och vi ska inte tala om hur mycket jag darrade i axlarna under armhävningar och liknande övningar. Oj oj oj.....

Efter träningen unnade jag mig något gott, nämligen pasta från Tortellini. Tyckte förvisso att portionen var lite för liten, men mätt blev jag. Egentligen var den nog helt enligt hur mycket man ska äta per portion, men jag är ju ett litet matvrak så..... Nu avnjuter jag ett glas rött. Eller det är mitt andra, och mumsar på Mangoskorpor fran Emmas skafferi. Finns på Kahls för er som har det i era städer. Rekommenderas varmt som mumsigt och smuligt tilltugg.



Min middag som var mycket god. Pasta med pinjenötter, lufttorkad skinka, soltorkade tomater och ruccolosallad. Mycket gott var det!

Nu ska jag bara lata mig resten av kvällen och ha det gott. Tror jag ska skämma bort mig lite och beställa lite nya kläder också, då jag sett en hel del intressant. Hade visst en film- och skivbeställning som ska in också. Jag har hela natten på mig.....

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Pastan ser riktigt god ut. Men vinet frestar mig inte idag... hihi. Härligt att kunna unna sig lite gott efter ett träningspass!

2010-08-28 @ 23:37:32
URL: http://trindalisa.blogg.se/
Postat av: Roxanne

Den där pastan såg inte direkt fy skam ut :-)

2010-08-30 @ 10:15:15
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Andromeda

Middagen ser jättegod ut :-) Önskar dig en fin helg!

2010-09-03 @ 21:45:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0