Schackbräde

Just nu känns det lite som att leva på ett schackbräde. Jag är Drottningen, den "farliga" pjäsen som måste sättas ur spel för att man lättare ska kunna slå omkull Kungen, killen. En Löpare springer mer eller mindre ofrivilligt Spelarens ärenden. Just nu sitter jag och väntar på nästa drag. Eller så är partiet över, vilket är det jag hoppas på.

Tack alla för ert stöd på alla era små vis. Underbara läsare och vänner har jag oavsett, och jag är så tacksam för er alla! Kramizar i massor till er!

Kommentarer
Postat av: frida

Jobbigt värre. hoppas allt blir bra! Känslovägen är ingen roligt väg att gå.

kram frida

2010-08-22 @ 12:48:17
URL: http://ineverbeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0