Träning i olika former

Idag ska jag göra något jag aldrig jag trodde jag skulle göra. Jag ska gå på HV71:s ispremiär för säsongen. På sätt och vis ska det bli skoj, men roligast kommer det att bli att träffa allt folk igen. SaA, hennes mamma och en hel del annat roligt folk kommer att vara på plats. Så något säger mig att det kommer bli meram prat än att titta på lagets träning. Åtminstone för min del, vilket jag tycker är mer än ok.

Efter passet ska jag och SaA ta oss till Friskis i Huskvarna för en svänbg på gymmet. Det ska bli skoj då jag endast tränat i dem lokalerna en gång förut, och då värdade jag Spin Puls. Jag får väl gå en sväng bland gymmaskinerna, så har jag nog snart hittat dem jag brukar använda. Ska bli skoj att äntligen ha någon att träna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0