Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Det finns så mycket som får mig att må bättre. Oftast är det små saker som får vardagen att bli bra eller bättre. Oftast är det sånna saker som man inte tänker på, men jag ska försöka räkna upp några. De jag listar har ingen som helt inbördes ordning

* Killen
* En kram från någon som betyder något för mig
* God mat
* En bra hockeymatch
* Mamma
* När jag lyckats göra något bra
* Familjen
* Ett energigivande träningspass

Om jag sitter en stund till, så kommer jag säkert på flera, men som jag skrev. Det är oftast de små sakerna som man inte tänker på, som får en att må bra eller bättre.

Kommentarer
Postat av: Andromeda

Hoppas din helg har varit bra :-)

2010-12-19 @ 21:53:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0